Reklamation

Når du handler hos Shapeit følger vi den danske købelov. Du har ifølge lovgivningen altid 2 års reklamationsret på dine køb. 

•  Når du opdager en fejl eller mangel ved din vare, skal du inden for rimelig tid reklamere over det. Med rimelig tid forstås, at dette skal ske indenfor 2 måneder fra du opdager fejlen.

•  Efter du har opdaget en fejl, skade eller lignende ved et produkt bedes du fylle skema her

• Hvis vi godkender returneringen, modtager du et gavekort til køb af samme eller lignende produkt

•  Når vi har modtaget din vare vil denne blive vurderet af professionelle fagfolk som kan fastslå om der er tale om en produktionsfejl. I tilfælde af at din reklamation er berettiget og der ikke blot er tale om almen slitage og brugsspor, vil vi udbedre skaden eller fejlen hos en skrædder. I tilfælde af, at vi ikke kan tilbyde dette, vil vi tilbyde dig en ny vare. 

Hvad er slitage:

Vær opmærksom på at slitage ses ved, at brugssporene på varen er tydelige. F.eks. at elastikken i materialet er blevet mørnet, at fibrene er trukket fra hinanden på udsatte steder (f.eks. skridtet hvor stoffet bliver trukket fra hinanden) eller at varen er meget forvasket, og har mistet farve er blevet fnuldret eller lignende fra vask eller skyllemiddel. Derudover er syninger som tydeligt er blevet trukket fra hinanden og ikke blot gået op på fejlagtig vis heller ikke en reklamation.

Det kan også være størrelsen ikke har været 100% korrekt, eller at varen er blevet udsat for mere fysisk belastning end du som forbruger kan forvente den kan holde til.